Cea mai buna saltea gonflabila pentru masina 2023: Top 5 produse
Cea mai buna saltea gonflabila pentru masina 2023: Top 5 produse noiembrie 13, 2023 Adrian...
Cauți cea mai bună cască pentru motocicletă? Cumpărarea unui căști este cea mai importantă achiziție de echipament pentru motociclete pe care o vei face. Este probabil cel mai scump articol de pe lista ta – în afară de motocicletă. Și protejează cea mai importantă parte a corpului atunci când te implici într-un accident.
Căști “corecte”, la fel ca motocicleta corectă, variază. Riderii ADV vor dori o răcire mai bună. Riderii MX vor dori o cască cu mai multă protecție. Dacă bombănești pe autostrăzi cu opt până la doisprezece benzi, ai nevoie de o cască creată pentru a reduce zgomotul și oboseala. Indiferent de stilul tău de conducere, cascada potrivită este cea pe care o vei purta la fiecare plimbare.
Produs | Titlu | Calificativ | |
5/5 | |||
5/5 | |||
3.5/5 | |||
4.5/5 | |||
4/5 | |||
4/5 | |||
4/5 |
Produs | Preț |
---|---|
1. AGV K6 S | Vezi Prețul |
2. Bell Race Star Flex Dlx | Vezi Prețul |
3. HJC i90 Flip Up | Vezi Prețul |
4. Schuberth c5 master | Vezi Prețul |
5. Bell Bullitt | Vezi Prețul |
6. AGV AX9 North | Vezi Prețul |
7. Zed X.1.9 | Vezi Prețul |
Să începem unde contează: AGV K6 S este incredibil de ușoară, la doar 1,3 kg. Acesta este greutatea pe care o simți – mai bine zis, greutatea pe care nu o simți. Sigur, plătești pentru acei grame eliminați, dar motivul pentru a face asta este să scapi de ceea ce te epuizează cel mai mult atunci când călătorești pe distanțe lungi, motiv pentru care cu siguranță vrei să optezi pentru o cască mai ușoară, dar nu în detrimentul siguranței.
Aici, moștenirea în cursele de Moto GP a AGV și experiența sa extinsă dau roade, deoarece au reușit să facă K6 ușoară, dar totuși primește un 5/5 perfect în testul Schemei de Cască Sharp din Marea Britanie, parțial pentru că AGV a construit-o folosind cinci densități diferite de spumă EPS. Aceasta este o tehnologie de ultimă generație, și, la fel ca și Bell Race Star enumerată aici, ideea este să funcționeze ca zonele de deformare ale unei mașini, comprimându-se la diferite viteze pentru a dispersa forța unui impact astfel încât craniul tău să absoarbă cât mai puțină energie posibilă.
AGV folosește, de asemenea, metal în loc de plastic pentru balamalele vizorului pentru a rămâne blocate chiar și în caz de accident, deoarece eliberarea lor ar putea trimite particule în fața ta. De asemenea, balamalele din plastic se uzează rapid, și să ai una care să se rupă în timpul cursei (am fost acolo) este o enervare pe care pariem că vrei să o eviți.
Te mai îngrijorează dacă nu este confortabilă, însă, nu-i așa?
Fără griji. Au nimerit și acest aspect, și totul începe cu faptul că K6 este liniștită, precum și ușoară. Este la fel de liniștitoare ca Schubert sau Bell Race Star de pe lista noastră? Ei bine, este aproape la fel, ceea ce spune ceva, deoarece ambele aceste căști sunt considerabil mai grele. În ceea ce privește K6, în timpul a trei sezoane de teste la viteze de autostradă până la ambuteiaje, testerul nostru a descoperit că sistemul AGV funcționează excelent, de la spoilerul de bărbie detașabil care previne un ultrasunet în tunelul de vânt la nivelul liniei maxilare până la mecanismul lor de vizor revizuit care ține parbrizul strâns în fața căștii, astfel încât să nu ai niciun fluierăt fantomatic care să te bântuie la viteze mai mari.
Testerul nostru a constatat, de asemenea, că AGV este bine ventilată, cu cinci porturi diferite care permit ajustări foarte fine ale răcirii, iar asta este deosebit de plăcut atunci când poate dorești puțină aerisire pentru a îndepărta aburul de pe vizor, dar nu suficient cât să îți înghețe capul. Ah, și aburirea nu se va întâmpla atât de ușor, deoarece AGV livrează K6 cu o inserție Pinlock; instalează acea a doua lentilă în interiorul vizorului pentru a preveni aburirea.
Un aspect important aici este că K6 este proiectată ca o cască generalistă, nu specializată, cu o formă aerodinamică pe care testerul nostru a descoperit că funcționează bine la viteze mai mari pe o motocicletă dezgolită, dar și când te plimbi pe o trotinetă și în multe alte situații. Poate că nu vei găsi niciodată o singură cască pentru motociclete, dar aceasta ar putea fi singura ta cască pentru mai multe tipuri diferite de vehicule din garajul tău. Aceasta este cu siguranță cea mai buna casca pentru motocicleta per total de până acum!
Mecanismul vizorului poate fi dificil de manevrat.
Agenția de evaluare Sharp din Marea Britanie acordă cinci stele pentru siguranță Race Star Flex DLX. Dacă te pregătești să faci naveta pe autostrada 405 (sau oricare autostradă), vrei acel nivel de protecție. Plus, testerul nostru a constatat că este incredibil de liniștită și, de asemenea, extrem de confortabilă și are buzunare încorporate pentru adăugarea unui sistem de comunicații Bluetooth/mesh.
Este una dintre căștile noastre de călătorie câștigătoare datorită vizorului său fotochromic inteligent care se închide în lumină mai puternică și devine complet transparent în umbră în zilele noroase sau când te plimbi de la soare direct într-un tunel. Ai încredere în noi: Testerul nostru a testat această cască în toate felurile de condiții, de la ploi de vară din Nord-Est până la alergături prăfuite prin terenurile agricole din Wisconsin, iar vizorul adaptabil a făcut o diferență masivă în acuitatea vizuală, mai ales atunci când testerul nostru avea nevoie de ajutor pentru a se strecura printre trafic sau pentru a se adapta la drumuri accidentate.
Testerul nostru a apreciat și gulerul din spumă cu memorie. Această configurație părea destul de strânsă la început, dar este concepută pentru a atenua mai bine aerul care, în mod obișnuit, cauzează niveluri mai ridicate de zgomot în timpul călătoriilor prelungite.
Când te miști, ventilația de la Bell strălucește. Există porturi la gură, chiar deasupra vizorului la nivelul sprâncenelor și în partea de sus a capului tău, cu un port de intrare în partea de sus a căștii și un port de ieșire chiar în spate. În plus, deși am văzut tehnologie similară în echipamente sportive care folosesc chimie similară cu aromele de mentol, linerul VIRUS Cool Jade Power Mesh are fire de iad reciclate pe care ei spun că pot reduce temperatura pielii cu până la -12°C. Da, știm, sună ciudat. Cu toate acestea, este ceva ce testerul nostru a putut simți, și cu cât te simți mai cald, cu atât vei experimenta o răcire mai mare.
Bell face, de asemenea, pernițele obrajilor de la Race Star Flex DLX magnetice. De ce să te intereseze? Pentru că le poți scoate ușor pentru o spălare rapidă, iar primii intervenienți pot, de asemenea, să îndepărteze mai ușor cască de pe capul tău în caz de accident.
Vorbind despre “oh, nu”, Bell a învățat studiind accidentele la viteze mari din cursele auto și a construit Race Star Flex cu ceva asemănător cu zonele de deformare ale unei mașini. Aici, linerul folosește trei densități de spumă, concepute să se comprime în reacție la o forță de impact, încetinind acea energie astfel încât să se disipeze în funcție de viteza și puterea loviturii respective. Cu condiția să ții partea strălucitoare în sus, vei aprecia faptul că Bell a proiectat Race Star Flex pentru a fi folosită într-o poziție strânsă sau pentru o postură urbană tipică, cu vizorul tăiat pentru a-ți maximiza vederea periferică în ambele cazuri. Aceasta este cu siguranță cea mai buna casca pentru motocicleta pentru upgrade de până acum!
HJC i90 este una dintre căștile modulare cu ventilație mai bună pe care le-am testat, cu un port mare în față și o altă deschizătură în partea de sus pentru a aspira aerul și a-l îndrepta peste capul tău.
Are și un vizor de soare rabatabil, care s-a potrivit perfect în linia ochilor testerului nostru și nu s-a înfipt în nasul lui. Avand in vedere eticheta de preț avantajoasă, aceasta nu este nici o cască prea grea, cu o greutate de 3.79 livre. Oh, și HJC se descurcă excelent și cu controalele, având butoane mari și robuste pentru ventilație și bara de bărbie.
Înfiletarea sistemului Bluetooth HJC 20B este puțin mai dificilă, dar deoarece HJC a construit această cască pentru a se potrivi cu difuzoarele și microfonul lor specifici, precum și cu controller-ul, odată ce le-ai atașat, sistemul funcționează fără probleme și nu există nicio proeminență a difuzoarelor care să se înfigă în urechi, etc., plus perechea a decurs fără nicio problemă, ceea ce face ca vorbitul cu utilizatorii Sena sau Cardo să fie ușor.
Inconveniente? Am testat căști mult mai liniștite, dar în categoria modulară vei avea noroc să găsești o cască accesibilă care să fie la fel de confortabilă ca HJC i90 – pentru că nu vei găsi. Aceasta este cu siguranță cea mai buna casca pentru motocicleta ieftină de până acum!
Nu este la fel de liniștită ca căștile mai scumpe
Pentru o cască modulară, C5 de la Schuberth s-a simțit remarcabil de subțire, cântărind doar 1.6 kg. Și Schuberth, o marcă foarte apreciată, în special pentru turiști, face mai mult aici decât să mențină greutatea redusă, deoarece motivul pentru care motocicliștii apreciază producătorul german este pentru că oferă căști confortabile și luxoase, care sunt extrem de durabile și luptă împotriva zgomotului produs de vânt.
Ne vom întoarce la unele dintre aceste puncte, dar mai întâi, Schuberth este inteligent să ofere căptușeală alternativă pentru interior. Acest lucru permite oricui să înlocuiască căptușeala mai groasă sau mai subțire pentru a personaliza modul în care cască se potrivește forma craniului tău, și dacă, ca testerul nostru, te afli exact între mărimi, câteva înlocuiri rapide ale căptușelii îți vor permite să găsești potrivirea corectă.
Următorul pas va fi să adaugi sistemul Bluetooth/mesh propriu al Schuberth numit SC2 (vândut separat), care funcționează cu dispozitive Sena și are aproximativ același preț ca comunicatoarele Sena actuale. Desigur, poți conecta acesta la comunicatoarele altor utilizatori Sena și la GPS, telefonul tău, etc. Dar ceea ce este elegant aici, față de a alege un alt brand în afara Schuberth, este modul în care compania a divizat componentele sistemului pentru a oferi controale mai curate decât dispozitivul nativ Sena. Ai doar câteva butoane (mai subțiri) pe partea stângă a căștii; o sursă de alimentare în partea din spate, iar microfonul acestei căști modulare se atașează direct pe marginea din față a bărbiei.
Dacă ai avut vreodată nevoie să adaptezi ulterior un sistem de comunicații la cască, știi că eleganța nu este exact rezultatul final, iar uneori vei avea o luptă reală pentru a trece prin fire. Aici, Schuberth a construit C5 pentru a dirija totul în mod fluid, și în teste, acest lucru a dus, de asemenea, la o experiență audio mai bună pentru ceilalți motocicliști, deoarece Schuberth a proiectat această cască de la început pentru a se potrivi cu microfonul cu brățară și a fost mai ușor să ajusteze proximitatea acestuia față de gura testerului nostru, astfel încât să existe mai puțină statică și mai multă coerență.
Testerul nostru a constatat că această cască este foarte liniștită pentru o cască modulară; Schuberth spune că trece doar prin 85 dBA la 90 km/h, și acest lucru este foarte credibil. Asemenea căștii Bell’s Race Star Flex, punerea pe cap a Schuberth face ca capul tău să se simtă complet învăluit, astfel încât nu există niciun mod pentru aer să circule de dedesubt, și asta chiar izolează sunetele. Aceasta nu este încă cea mai liniștită cască pe care am testat-o vreodată, dar este cea mai liniștită cască modulară pe care am purtat-o.
Testerul nostru a constatat că controalele de pe această cască sunt, de asemenea, excelente. Bara de bărbie se deschide ușor din față și se închide cu un “clic” satisfăcător, și dacă ai ridicat viziera înainte de a ridica întreaga față, o detentă va menține viziera exact unde ai lăsat-o. Detenta aplicație este, de altfel, prima care deschide viziera ușor pentru puțin mai mult aer și sunet, unde auzul traficului din jur te face mai conștient de pericolele din trafic. Și, despre asta: Schuberth, ca multe alte mărci, folosește mai multe densități de spumă în interiorul căptușelii pentru o mai bună protecție în caz de impact.
C5 respiră și el bine, cu o deschizătură la bărbie cu două poziții, una și la gură, și o deschizătură mare de admisie la partea de sus cu două poziții. În spate, un spoiler nou include un extractor de aer, iar cu deschizătura superioară deschisă, testerul nostru a simțit că întregul său craniu se răcorește. Deschideți fața C5 la semafoare, și nu vei simți niciodată că te topești purtând-o. Plusuri includ și un vizor de soare încorporat care se rabatează, compatibilitatea cu Pinlock pentru vizieră (și C5 este livrată cu acea inserție Pinlock împotriva aburirii), și o formă optimizată pentru motocicliștii mai verticali care face o treabă foarte bună în reducerea buffetingului de vânt. Aceasta este cu siguranță cea mai buna casca pentru motocicleta cu bluetooth de până acum!
Venerabila Bullitt este în jur din 2014 – și asta dintr-un motiv bun. Un adevărat favorit printre entuziaștii de motociclete vintage, îmbină cu siguranță stilul retro inconfundabil cu siguranța și calitatea de construcție pentru care marca Bell este cunoscută.
Așa cum este tipic pentru căștile retro, Bullitt este destul de auster când vine vorba de caracteristici. Cu excepția unei mici deschizături la bărbie cu două poziții, a unei deschizături de evacuare și a unui vizor cu închidere magnetică, nu există prea mult confort modern. Și, din cauza absenței unui garnet de cauciuc în jurul deschiderii pentru față, testerul nostru a remarcat o tendință de a fluiera la viteze mai mari. Cu toate acestea, căptușeala interioară este destul de moale (deși testerul nostru ar fi dorit să fie detașabilă) și Bell a avut cel puțin prevederea de a include buzunare pentru difuzoare pentru utilizare cu sistemele de comunicații.
Dar să fim sinceri: oricine ia în considerare să cumpere Bullitt nu o face pentru facilitățile sale; se uită la o cască pentru a se potrivi cu motocicleta lor, ceva care să nu intre în conflict cu cafe racer-ul lor. Dacă aceste lucruri merită cei 1600 de lei este o decizie pe care numai tu o poți lua pentru tine; poți obține mult într-o cască modernă pentru acești bani. Cu toate acestea, între aspect, senzație și certificările DOT/ECE, nu există prea mult mai bun decât Bullitt în această categorie. Aceasta este cu siguranță cea mai buna casca pentru motocicleta retro de până acum!
Testerul nostru a avut AGV AX-9 timp de peste un an și l-a încercat atât cu un sistem de comunicații Sena, cât și cu un sistem Cardo (deoarece este compatibil cu buzunare pentru urechi pentru orice sistem mesh/Bluetooth pe care îl poți dori). Dar tehnologia reală este în modul în care această cască este fabricată. Cheia este versatilitatea sa, și asta începe cu vârful său cu două poziții și cu tăietura mai adâncă a vizorului unic, compatibil cu Pinlock.
Să analizăm asta. În primul rând, vârful este modelat pentru a permite aerului să treacă direct prin el, așa că rar se formează o ascensiune a vântului care să lovească, și prin aceasta, obții o umbrire excelentă a ochilor, în special când treci de la o pădure întunecată înapoi la drumuri prăfuite și apoi din nou în pădure, nu am fost nevoiți să ne jucăm cu ochelari de soare sau ochelari de protectie sau să ridicăm o protecție internă. Nu: Testerul nostru își putea ține mâinile direct pe ghidoni pentru control maxim.
Acest set Pinlock îți permite, de asemenea, să adaugi o a doua lentilă interioară (nu inclusă) care previne aburirea asemenea unei ochelari cu lentilă dublă. Oh, și vizorul este tăiat mai jos sub fiecare ochi, permițându-le motocicliștilor ADV o viziune suplimentară pentru a vedea obstacolele mai ușor dintr-o poziție în picioare. Ridică vizorul și poți observa terenul prin ochelari în schimb.
Conducerea off-road este destul de solicitantă în sine, așa că greutatea mai mică a AX-9 (doar 1,5 kg) ușurează puțin această efort, deoarece nu te lupți cu echilibrul căștii așa de mult pe cât te ocupi de aruncarea motocicletei tale și ajustarea corpului tău la terenul variat.
Prea cald în cască în prezent – sau prea frig? AGV și-a proiectat portul gurii având în vedere atât condițiile de călătorie în căldură intensă, cât și cele de călătorie în frig. Scoate-l în întregime pentru răcire maximă; pune-l înapoi când ziua însorită devine friguroasă pentru a încetini fluxul de aer și a-ți ține capul mai cald. Și primește și două deschideri închise fie la nivelul sprâncenelor, pentru a putea adăuga sau împiedica fluxul de aer pe măsură ce te deplasezi. Aceasta este cu siguranță cea mai buna casca pentru motocicleta adventure de până acum!
S-ar putea să nu se potrivească cu unii ochelari
Pentru micuții aventurieri pasionați de motociclism, aceasta este cu siguranță cea mai bună alegere. Cu un design elegant și un negru clasic, această cască nu doar oferă protecție excelentă, ci și un aspect tare. Poți să vezi zâmbetul pe fața copilului tău când o vor purta!
Această cască este fabricată din policarbonat, ceea ce o face ușoară și confortabilă pentru copii. Este perfect potrivită pentru micii motocicliști dornici să exploreze lumea pe două roți. Cu dimensiunea S, se potrivește perfect copiilor cu vârsta mai mică, asigurându-se că rămâne fixată în timpul aventurilor lor.
Un lucru minunat despre această cască este că are o vizibilitate excelentă, permițând copiilor să vadă totul în jurul lor în timp ce se distrează pe motocicletă. Este important să menținem micuții în siguranță, iar această cască face exact asta.
Pe de altă parte, trebuie menționat că această cască nu vine cu comoditățile unor modele mai scumpe. Nu are opțiuni de comunicații Bluetooth sau alte caracteristici high-tech. Dar, pentru un copil care începe să descopere plăcerea de a merge cu motocicleta, aceasta este o alegere excelentă. Aceasta este cu siguranță cea mai buna casca pentru motocicleta pentru copii de până acum!
Potrivire: Cascada ar trebui să se potrivească strâns și confortabil pe capul tău, cu deschiderea pentru ochi începând deasupra sprâncenelor tale. Dacă poți ajusta cascada lateral fără ca pielea să se miște, probabil ai nevoie de o mărime mai mică.
Forma Capului: Nu fiecare cască este optimă pentru fiecare tip de formă a capului. Un producător va nota în mod obișnuit dacă cascada este mai potrivită pentru capetele alungite (mai lungi în față și în spate), capetele intermediare (rotunde) sau capetele ovale rotunde (mai lungi în lateral). Majoritatea căștilor se îndreaptă spre forma intermediară.
Captușeala: Purta cascada de motocicletă poate deveni transpirată, în special în timpul călătoriilor de vară. Captușelile care sunt ușor detașabile, lavabile și confecționate din materiale antimicrobiene.
Izolaria fonica: O plimbare liniștită este o plimbare mai confortabilă și mai puțin obositoare cu orice cască. Și filtrarea zgomotului excesiv de pe drum este deosebit de importantă atunci când folosești dispozitive Bluetooth pentru a comunica în timpul călătoriilor.
Ventilație: Ventilația este importantă pentru reglarea temperaturii în vreme caldă și pe distanțe lungi; nimeni nu își dorește o cască transpirată și, prin urmare, mirositoare. Și un flux de aer mai bun împiedică, de asemenea, aburirea căștii.
Greutate: O cască mai ușoară va fi în general mai confortabilă și va provoca mai puțină tensiune în gât. Multe căști includ fibră de carbon și alte materiale ușoare în construcția cojii, care pot reduce greutatea, dar pot crește și prețul. Căștile modulare tind să fie mai grele decât căștile integrale, deoarece au nevoie de o modalitate de a ridica vizorul.
Atunci când vine vorba de alegerea celei mai bune căști pentru motocicletă, siguranța și protecția ta sunt prioritare. O cască de înaltă calitate îți poate salva viața în caz de accident, de aceea este esențial să acorzi atenție detaliilor și să faci alegerea potrivită. De ce să alegi cea mai bună cască pentru motocicletă? Pentru că viața ta merită să fie protejată cu cea mai bună cască disponibilă.
Când alegi o cască pentru motocicletă, trebuie să te asiguri că aceasta respectă standardele de siguranță relevante. Aceste standarde pot varia în funcție de țara în care locuiești, dar cele mai cunoscute sunt cele emise de organizațiile precum DOT (Departamentul de Transport din SUA), ECE (Comisia Economică a Națiunilor Unite pentru Europa) sau Snell. O cască certificată conform acestor standarde este un indicator că a trecut prin teste riguroase și că oferă nivelul potrivit de protecție.
O cască de motocicletă de calitate trebuie să ofere o protecție excelentă în caz de impact. Aceasta ar trebui să aibă o coajă exterioară rezistentă la lovitură, care să absoarbă și să disipe forța unui impact, protejând capul și creierul. De asemenea, căștile moderne pot include tehnologii de absorbție a șocurilor pentru a mări nivelul de protecție.
O caracteristică esențială a celei mai bune căști pentru motocicletă este capacitatea de a rezista la impacturi. Aceasta înseamnă că o cască de calitate este construită pentru a menține integritatea cojii exterioare și a captușelii în caz de accident sau impact. O casca buna trebuie să ofere o barieră solidă împotriva forțelor de impact care pot afecta capul în timpul unei călătorii cu motocicleta.
Protejarea capului nu se limitează doar la absorbția impactului, ci și la prevenirea penetrării obiectelor străine. O cască de motocicletă de înaltă calitate trebuie să aibă o coajă exterioară și un captușeală care să ofere rezistență împotriva obiectelor tăioase sau ascuțite, cum ar fi pietrele, bucățile de sticlă sau alte detritusuri care pot fi aruncate în aer în timpul călătoriei cu motocicleta.
Protecția termică este o caracteristică importantă a unei căști pentru motocicletă, mai ales în condiții meteo extreme sau în timpul călătoriilor lungi. O cască bună trebuie să ofere izolare termică pentru a menține confortul termic al pilotului în timpul verii toride sau în condiții reci. De asemenea, vizorul trebuie să fie tratat pentru a preveni aburirea și pentru a asigura o vizibilitate clară în orice condiții.
Alegerea celei mai bune căști pentru motocicletă este esențială pentru siguranța ta pe drum. Cu standarde de siguranță ridicate, protecție împotriva impactului și a obiectelor străine, și capacitatea de a oferi confort termic, o cască de calitate poate face diferența între o călătorie sigură și una riscantă.
Există mai multe tipuri de căști pentru motociclete, fiecare cu caracteristicile sale distincte. Alegerea tipului potrivit depinde de preferințele personale, stilul de pilotaj și nivelul de protecție dorit. Iată câteva dintre cele mai comune tipuri de căști pentru motociclete:
Casca „Full Face” este cel mai comun și oferă cea mai mare protecție. Această cască acoperă întregul cap, inclusiv fața și bărbia, și are un vizor pentru protecția ochilor. Este preferată de mulți motocicliști datorită nivelului înalt de siguranță pe care îl oferă și protecției excelente împotriva vântului, insectelor și detritusurilor de pe drum. Este potrivită pentru toate tipurile de călătorii cu motocicleta, de la plimbări ușoare la curse de viteză.
Casca „flip up” oferă versatilitate, deoarece poate fi deschisă în partea de sus, permițându-ți să comunici mai ușor fără a scoate complet cască de pe cap. Aceasta este o opțiune populară pentru cei care doresc să fie capabili să vorbească cu alți motocicliști sau să consume lichide fără a îndepărta complet cască. Cu toate acestea, trebuie să fie utilizată cu prudență și să fie închisă corect în timpul conducerii pentru a menține nivelul optim de siguranță.
Casca „open face” nu acoperă complet fața și bărbia, lăsând o parte din față expusă. Aceasta oferă o senzație mai deschisă și liberă în timpul călătoriilor cu motocicleta, dar nu oferă aceeași protecție ca o cască „Full Face”. Este preferată de unii motocicliști pentru că permite o comunicare mai ușoară și o vizibilitate mai bună în jur. Cu toate acestea, protecția feței este mai redusă, iar în caz de accident fața rămâne expusă riscului.
Casca „brain cup” este o variantă minimalistă și simplă a căștii pentru motocicletă. Aceasta acoperă doar partea de sus a capului și are o formă asemănătoare cu o cupolă. Este ușoară și oferă ventilație bună, dar nu oferă protecția completă a capului și a feței pe care o oferă alte tipuri de căști. Este potrivită pentru călătoriile scurte și pentru cei care caută o senzație de libertate mai mare în timpul pilotajului.
Designul și confortul sunt aspecte esențiale ale celei mai bune căști pentru motocicletă. O cască ar trebui să aibă un design care să îți placă și să reflecte stilul tău personal. Există o varietate de modele și culori disponibile, astfel încât poți alege o cască care să se potrivească cu motocicleta ta sau cu gusturile tale estetice.
Confortul este, de asemenea, crucial pentru o experiență de pilotaj plăcută. O cască trebuie să se potrivească bine pe capul tău și să fie confortabilă pe termen lung. Captușeala interioară ar trebui să fie moale și să ofere un bun amortizor pentru absorția șocurilor. De asemenea, este important ca cască să aibă o bună ventilație pentru a preveni supraîncălzirea și pentru a menține o temperatură confortabilă în interior.
În afară de siguranță și confort, cea mai bună cască pentru motocicletă ar trebui să aibă și alte caracteristici importante:
Nu există o perioadă exactă pentru a cumpăra o cască de motocicletă nouă. Regula generală este cam la fiecare cinci ani. Dar s-ar putea să fie mai devreme, în funcție de cât de des o folosești. Iată câțiva factori de care să ții cont.
Ai fost implicat într-un accident: Cascada ta este proiectată să-ți protejeze capul în timpul unui impact, dar nu neapărat să-și mențină integritatea pentru a putea face asta din nou. Cea mai sigură opțiune după un impact grav este să cumperi pur și simplu o cască nouă.
Captușeala interioară a cascadei se deteriorează: Cascada ta ar trebui să fie bine fixată când o cumperi. Poate că se va slăbi pe măsură ce materialul interior se compactează în timp. Poate să se deterioreze și să înceapă să se desprindă. Oricare ar fi cazul, la acest punct este momentul să cumperi o cască nouă.
Curelele, cataramele și capsele încep să cedeze: Cascada ta are valoare doar dacă rămâne pe capul tău. Orice ruptură, slăbire sau coroziune la curele, catarame și capse este un semn că este timpul să cumperi o cască nouă.
Păstrează cascada într-un sac de depozitare: Stocarea cascadei în condiții de siguranță poate ajuta la prevenirea uzurii și a deteriorării. Cascada poate veni cu un sac cu șireturi pe care îl poți lua cu tine în timpul călătoriilor cu motocicleta. Un caz protector ar fi chiar mai bun. Evită să depozitezi cascada într-un sac cu alte echipamente sau combustibil.
Curăță cascada doar cu apă călduță: Evită materialele abrazive și cele pe bază de petrol care pot deteriora cascada. Folosește doar apă călduță pe exterior și pe vizor. Amestecarea șamponului de copii anti-abraziune cu apă călduță poate fi o modalitate excelentă de a curăța transpirația și uleiul de pe captușeala interioară.
Folosește accesorii de curățare moi: Cea mai bună opțiune pentru a evita deteriorarea cascadei tale este să folosești o cârpă moale din microfibră, curată sau chiar nouă. Poți folosi și o periuță de dinți cu peri moi pentru a curăța colțurile și crapăturile. Orificiile pot fi suflate cu aer comprimat.
Există mai multe mărci de căști moto de încredere pe piață, iar alegerea unei mărci de renume poate oferi încredere în calitatea și siguranța produsului. Unele dintre cele mai bune mărci de căști moto includ Shoei, Arai, AGV, Bell, Schuberth și HJC. Aceste mărci au o reputație solidă în industria căștilor pentru motociclete și oferă o gamă variată de modele pentru diverse nevoi.
Atunci când alegi o cască pentru motocicletă, genul nu ar trebui să fie un factor major, deoarece majoritatea căștilor sunt unisex și potrivite atât pentru femei, cât și pentru bărbați. Cu toate acestea, poți alege o cască care se potrivește cu preferințele tale de design și culori. Ceea ce contează cel mai mult este ca cască să ofere protecție și confort indiferent de gen.
Casca integrala oferă cea mai mare acoperire și protecție, deoarece acoperă întregul cap, inclusiv fața și bărbia. Aceste căști sunt ideale pentru cei care caută nivel maxim de siguranță și protecție împotriva impactului. Acestea sunt potrivite pentru toate tipurile de pilotaj, de la plimbări obișnuite la curse de viteză.
Căștile cu urechi pot oferi avantaje suplimentare, cum ar fi izolarea zgomotului și protecția urechilor împotriva vântului și detritusurilor. Cu toate acestea, nu toate căștile au această caracteristică. Dacă îți dorești o cască cu izolare suplimentară a urechilor, asigură-te că alegi un model care oferă această opțiune sau poți adăuga protecție pentru urechi separat.
Vezi și ghidul nostru pentru cele mai bune anvelope moto.
Există mai multe tipuri principale de căști pentru motociclete, și anume:
Pentru a alege o căști potrivită pentru motocicletă, trebuie să țineți cont de mai mulți factori, inclusiv:
Înlocuirea căștilor pentru motociclete depinde de câțiva factori, cum ar fi frecvența utilizării și expunerea la condiții de mediu. Cu toate acestea, în general, se recomandă înlocuirea căștii la fiecare 3-5 ani, chiar dacă pare în stare bună. Materialele din care sunt făcute căștile pot suferi degradări în timp, inclusiv uzură, deteriorări invizibile și degradarea protecției solare sau a vizorului. De asemenea, dacă ați avut un accident sau dacă căștile au fost supuse unui impact semnificativ, ar trebui să le înlocuiți imediat, deoarece capacitatea lor de a vă proteja ar putea fi compromisă.
Cea mai buna saltea gonflabila pentru masina 2023: Top 5 produse noiembrie 13, 2023 Adrian...
Cea mai buna husa pentru transportul cainelui din 2023 – Top 4 Huse octombrie 6,...
Cel mai bun spray vopsea auto din 2023: Top 8 Spray-uri octombrie 2, 2023 Adrian...
Cea mai bună ceară auto din 2023: Top 6 Ceruri pentru mașină octombrie 2, 2023...
Cel mai bun aditiv pentru motorina de curatat Injectoare din 2023: Top 4 Aditivi octombrie...
Cel mai bun aditiv pentru motorina din 2023: Top 5 Aditivi octombrie 2, 2023 Adrian...
Cele mai bune stergatoare de parbriz din 2023: Top 5 octombrie 2, 2023 Adrian Grozav...
Cel mai bun suport auto pentru telefon din 2023: Top 7 Suporturi octombrie 2, 2023...
Cele mai bune anvelope moto din 2023: Top 8 Cauciucuri octombrie 24, 2023 Adrian Grozav...
Cele mai bune anvelope de vara din 2023: Top 6 Cauciucuri bune septembrie 29, 2023...
Cele mai bune anvelope de vara din 2023: Top 6 Cauciucuri bune septembrie 29, 2023...
Cele mai bune anvelope de vara din 2023: Top 6 Cauciucuri bune septembrie 29, 2023...
Cele mai bune anvelope de vara din 2023: Top 6 Cauciucuri bune octombrie 2, 2023...
Cel mai bune mărci de anvelope din 2023: Top 7 Brand-uri octombrie 2, 2023 Adrian...
Cea mai bună cutie portbagaj auto din 2023: Top 7 Cutii / Portbagaje mobile septembrie...
Cel mai bun cric auto din 2023: Top 7 Cricuri bune septembrie 27, 2023 Adrian...
Cel mai bun scaun bicicleta copii 2023: Top 5 scaune septembrie 27, 2023 Adrian Grozav...
Când cumperi prin link-uri de pe site-ul nostru, este posibil să câștigăm un comision de afiliat care ne ajuta la finanțarea activităților noastre și la testarea celor mai bune produse pe care să le achiziționezi. Detalii aici.
Cele mai recente știri, recenzii, sfaturi de cumpărare și oferte, direct în căsuța ta de e-mail!
Prin trimiterea informațiilor tale ești de acord cu Termenii și condițiile și cu Politica de confidențialitate și ai vârsta de 16 ani sau mai mult.